top of page

תקשור מאת אל אלינוס דרך

 לילה ברזסקי

תקשור – סיכום כנס נובמבר  30.11.2019



שלום לכם אני אל אלינוס, כאשר ובאתי בכם מצורך אותם אלו מיידעים להכיל,  ומצורך אותה הארה בכם להביא מהות בכם לשרת, אכן יישמתם הולמות באותו מפגש זה אשר לכם היום.


ומתוך אותה ידיעה אשר לכם, אשר קיימת בכם הוקרה והערכה מצורך אשר לכם להכיל את המהות האור אשר בכם, אכן למדתם להכיר את אותו צורך אשר בו כוח מנתב.


ומתוך הכך, הצורך אשר בו כוח מנתב נתון בידכם לבטא עימו את אותה הכרה לכם בתהליך. ומתוך הכך כאשר והינכם בהכרה בתהליך, הינכם מנתבים את הדרך אל אותה מציאות אשר לכם.


ועל כן הבאנו לכם לדעת כי אתם שולטים היום בחוויה ולא החוויה שולטת בכם. ומתוך אותה הבנה זו והערכה זו אשר לכם להכיל עצמכם ולדעת להכיר מתוך הוקרה באיכות אשר אתם נושאים, יש מהות לכם אכן לבטא הערכה עצמית אשר בה לנתב את האור אשר בכם מתוך "המגיע לי."


ומתוך אותה הבנה זו, אכן נתתם הולמות והגשמתם מהות ומתוך אותה מהות והגשמה אשר באה בכם הינכם יודעי האור לנתב וחוברי האור לשרת.


ומתוך אותה הבנה זו, אכן כאשר והכרתם לדעת כי כול אותו ידע אשר אתם מבקשים לדעת מתוך אותה העצמה אשר מתעוררת בכם להכיל תהליך מצורך אשר לכם את העוד לבטא, אכן העוד יבוא בהתאם לאותו כלי אשר אתם מכילים.


ומתוך הכך כאשר והתאחדתם לאותה הכרה זו של אחדות ואחדיו להכיל את המהות מתוך הנכון אשר לכם, אכן כל הכלי אשר בכם קיים, הינו כלי אשר מבקש את העוד ואת הרצון להגדיל מתוך ההולמות.


ואכן כאשר והכרתם לדעת, קיימת אמת אחת ומתוך אותה אמת אחת הינה האמת אשר מנחמת ומכוונת, ומתוך אותו חיבור אשר לנו אל אותו צינור אשר לכם מהווה עבורכם שירות, היינו אומרים כי אותו צינור מהווה גם הרחבה של הכלי לצורך אותם אלו מיידעים אשר לכבודכם ירדו מתוך הצורך אשר לכלי אשר הגדלתם.


ומתוך אותה הבנה זו ומתוך אותו רגש גבוה אשר לכם לבטא את השיעור והלמידה אשר לכם דרך כל אותם אלו מפגשים "מאנו האלוהים" ועד היום, אכן מגיע לכם הולמות, ומגיע לכם את האיכות, ומגיע לכם אכן לבטא את השלמות הזו מתוך אותה הערכה אשר "אני מבקש את האור והאור הוא אני".


ומתוך אותה הבנה זו, אתם מנחים את הדרך אשר לכם, אתם מהווים את ההדרכה אשר לכם, ומתוך אותה הכרה בדרך ובהדרכה אשר אתם מדריכים יומכם, אתם עולים על כל הזמן. אתם, עונים על כל חוויה וחוויה, אתם מיישמים כל מהות והגשמה, ואתם גם מניעים את עצמכם קדימה וטוענים את כל הסובבים אשר לכם.


אכן טעינה זו יש בה מהות, כאשר הינכם מכילים זה את זה מתוך הצורך אשר לכם להשוות תדר, מצורך אשר לכם אכן להגדיר זה את זה, הרי יצרתם שיווי תדר מכוח האחד אשר בכם נתנו, אכן האש אשר יוצרת התנהלות מתוך אותו כוח אשר לכם, האש אשר מוצתת בכם כל מפגש ומפגש להביע את הרצון אשר לכם ולניע את הרצון אשר לנו להביא בכם, אכן אותו שיווי תדר מהווה שלמות.


ומתוך הכך הבנתם לדעת כי היום נוצר בכם שלמות – שלמות של הבנות, שלמות של האחדות, שלמות אשר תהווה המשכיות מאחר ומאחד עד עשר אין בו את השלמות, לכן מאחד עד שתיים עשרה יש בו את השלמות.


וכאשר התאחדתם כאן לאותו כוח אשר מביא עימו את השתיים עשרה אשר בכם, מתוך הכוח אשר צברתם, מתוך ה- יש אשר הכלתם, אכן כל אחד ואחד מכם הוא יחיד ומיוחד אך הוא נושא את הכוח של השתיים עשרה לשרת זה את זה ולבטא עוצמה ומהות אשר בה, אכן להכיל העוד בהולמות.


ומתוך הכך אשר לכם, כי וכאשר תבקשו העוד תקבלו העוד, כי וכאשר אותה הכלה תבוא דרך אותה הפנמה אתם תכירו בערך ובהוקרה אשר בכם נתנו.


ומתוך אותו ידע זה אשר יורד בכם כל מפגש ומפגש, אכן אנו מתעלים בכם את הצורך להכיר ולדעת כי כל אשר הינכם מבקשים, אנו נענים.


ומתוך אותו כוח זה אשר אנו עימכם, כאשר והנעתם את הצורך אשר בו אמת אשר מגיעה דרך איזון, מהות ותכלית, אכן אנו מביאים בכם את האיזון, מעניקים לכם מהות ומגשימים לכם את התכלית.


ומתוך הכך אני אל אלינוס, היו מבורכים לאדוני. תודה.

כל הזכויות שמורות  2019 © ללילה ברזסקי

bottom of page