top of page

"סיפור מעשה בטיפול עם "הקוד" – לילה"

"מסרים מיוחדים"

ידע מתוקשר דרך לילה ברזסקי

18/11/09

סיפור מעשה בטיפול עם "הקוד" – לילה
18/11/09

אני, לילה, אשר מעבירה מודעות בתקשור קבלתי מכתב מתלמידה שלי דורית רוה ואני מפרסמת אותו ככתובו וכלשונו.


"לילה, שלום!
לפני כ- 8 חודשים התגלה גידול סרטני בשד אצל אחת משכנותיי בשם רינה.
את רינה הכרתי לפני כעשרים שנה. תמיד התנהלה מתוך עודף אש, רגש נמוך אך ממחשבה מוארת כמו גם נתינה רבה לילדיה ולכול הסובבים לה (לעיתים אף מתוך נתינת יתר). דיברתי איתה רבות על אופן התנהלותה ודרך התבטאותה אך נראה כי דברי נפלו על אוזניים ערלות, היא המשיכה להתנהל מתוך רגש נמוך, ולא שינתה מדרכיה.


טרם לניתוח ובשל גודלו של הגידול נקבע כי היא חייבת לעבור טיפולים כימותרפיים על מנת לנסות להקטין את הגידול.


נקבעו לרינה 16 טיפולים כימותרפיים. את ארבעת הטיפולים הראשונים תקבל אחת לשבועיים ואת היתר מדי שבוע. רינה הייתה ב- 12 טיפולים בלבד, הרופאים החליטו להפסיק הטיפול מאחר ונראה כי אין לו כל השפעה וכי הגידול לא צמצם מימדיו.

התמזל מזלי ולקחתי את רינה לארבעה טיפולים כימותרפיים מתוך ה- 12 שקיבלה, (לקחתי אותה לא באופן רציף) ובמהלך הטיפולים הכימותרפיים ועל פי הסכמתה, טיפלתי בה באמצעות "הקוד" אותו קיבלנו במפגש 45 של מועצת השתיים עשרה.


משהופסקו הטיפולים עברה רינה סידרת בדיקות נוספת והתוצאות הראו כי אין סימנים לסרטן. יחד עם זאת המליצו הרופאים על ניתוח כריתה. התעוררה אצל רינה דילמה האם לבצע את הניתוח אם לאו מאחר ואין סרטן.

רינה פנתה ליידעונים הקוראים בקלפים וכד' לשאול בעצתם, ואלו טענו בפניה באופן חד משמעי כי אין לה גידול כלל וכי הניתוח מיותר.


רינה אף פנתה אלי לשאול בעצתי ואני כמובן הפנתי שאלה זו אליך לילה וזו התשובה שהתקבלה מאת "האלוהות" ביום 5.9.2009:
"אנו היינו אומרים כי מהות לה אכן לדעת, כי וכאשר יצרה אכן את אותה פריצה אשר בה בא בגוף הפיזי אשר לה אכן חוסר איזון ויצר מהות אשר בה בא לביטוי אותו גוש. אכן אותה אבחנה ראשונית היה בה והכרה להביא מודעות ועוצמות פנימיות לביטוי.

ומתוך הכך כאשר ופנתה לאותה השפעה אשר לאותה הקרנה, בא בה השינוי אך במהות אשר קיימת שם עדיין מהווה צורך לפיגוג. ועל כן אכן קיים שם עדיין בתהליך ונדרשת הינה לניתוח אשר בו יבוא השינוי בגוף הפיזי ומתוך הכך תעלה בה מודעות להכיר באותה הזדמנות אשר לה בשינוי ותבורך.

תודה לכם"


הסברתי לרינה את תוכן הדברים ואמרתי לה שרק ניתוח אכן יסייע לה להביא שינוי לחייה לרבות תהליכי המודעות אותם חייבת לעבור. רינה ניסתה לשכנע אותי כי כל חבריה היידעונים טוענים אחרת, אך אני בשלי.

סופו, שרינה עברה את הניתוח.

מבדיקה פתולוגית עולה כי הגידול שהוצא היה בגודל 12x10x5 לדעת הרופאים גידול בגודל כזה אמור לעשות שמות ואילו גידול זה כלשון הרופאים "מפגר". כמו כן הוצאו 12 בלוטות לימפה מתוכן נמצאו 11 נגועות (בד"כ נמצאות 4 עד 6 בלוטות נגועות). כן, כן, גם הרופאים היו בתדהמה מהתוצאה הן בניתוח והן מהבדיקות הפתולוגיות שנעשו בגידול.


מאז הניתוח רינה עשתה שינוי משמעותי בחייה ואפשר לומר מהפך. איננה מתבטאת יותר מתוך רגש נמוך כפי שנהגה בעבר. היא הרבה יותר רגועה, שמחה בחלקה ואף השלימה עם השינוי הפיזי שעברה. היא ציינה באוזני כי עכשיו נפל לה האסימון, סוף, סוף הבינה על מה אני מדברת איתה לאורך כל השנים.


לציין כי אני ממשיכה לטפל ברינה מדי יום עם "הקרן האדומה" אשר מועצת השתיים עשרה נתנה לנו.
תודה לך, לילה, וכמובן תודה לבריאה על ההבנות שהתקבלו, על דרכי הטיפול שניתנו ואיתם אנו עושים שימוש לטובת הציבור כולו".


עם המון אור ואהבה,
דורית רוה – טל' 054-3063651


bottom of page