top of page
חיפוש

הכרה בערך המיידעים

30.7.2022

שלום לך יקירה, יש ובמהות אשר לך לדעת כי אנו עימך ולצורך ומתוך הכך המיידעים מהווים בלומדים כניסה לערך חיים טובים יותר.


ומתוך הכך כל תלמיד אשר לו הכרה לערך אשר הינו מקבל מה-מיידעים, יעביר ערך זה גם לתלמידיו לבטא את השלמות אשר הבאנו במיידעים.


ואכן לאורך המיידעים אנו מחזקים את הלומדים לבטא אחריות לשרת את הידע דרך עשייה ודרך נוכחות להם להכיר כוח אלוהי בהם זורם. ומצורך אותה נוכחות ימְשכו שיווי לאותם אלו אשר רוצים את הידע להכיל.


ועל כן אין מהות לאותו ארגון ארצי לנתב ערך רוחני בו הידע הנלמד, אלא הידע נלמד דרך תדר וכוח אשר בו השפעה אלוהית בלומד.


ועל כן יש ובמהות לכם להבין כיודעי האור לנתב או לשרת כי כולכם באים מאותה הכלה וקבלה, אך לכול אחד קיים גוון הכלה, גוון אשר מאחד אותו משאר הלומדים או המנחים.

ולכן יש לזרום מתוך ה- יש ויש להביא ערך כי אנו בבריאה שומרים בתדר אשר לכול אחד המשך עוצמה בו לבטא.


ועוד לך לדעת כי אין לך דאגה להכיל, ההפצה של הידע תבוא בזמן אמת כאשר והלומדים יעריכו את אשר קיבלו ויכירו בקבלה באותם אלו אשר סובבים להם. ואנו מתוך תהליך נחזקם להביא בהם השליחות כאותם מנחים ומאירי דרך להפצת האור והידע המתקבל.


ועל כן לך לדעת כי כוח לך לבטא ידע זה להכיל ולאפשר לאותם אלו הלומדים לקבל הכְוונה מתוך האמת אשר הבאנו בידע ומצורך ה- יש בידע יפעלו ולא יתנהלו מפיקוח ארצי אשר בו מהות עסקית ארצית אשר לכם.


הכירי בכוח האלוהי הזורם במיידעים והפני את הלומדים להכיר בידע והכלתו דרך ערכו ולהוקיר את יודעי הידע לבטא גם ביומם ומצורך הכך יבורכו. תודה, תודה.

160 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שלום וברכות תלמידים וקוראים יקרים 20.3.2024

אתמול בקרה אותי נכדתי יובל,  שאלה אותי על ילדותי בחג הפורים, על תחפושות או חגיגות שלי.... ספרתי לה כי בזמני כילדה לא היה לי מודעות "להתחפש", אלא שלחתי משלוח מנות לחברים מהכיתה, צרפתי לכל אחד מהם ברכה

התכנסות היכרות עם לילה

תלמידים ומנחים יקרים, לאור בקשת תלמידים חדשים אשר מעולם לא זכו לפגוש את לילה, תתקיים התכנסות להיכרות עימה, בשבת 2.3.24 בשעה 19:00. המפגש מיועד רק לתלמידים חדשים אשר לא נכחו במפגש מסוג זה בעבר או בכל א

"התנהלות מתוך המואר"

16.8.2023 אני, לילה, עורכת את היומן הרביעי שלי... ובחיפושים גיליתי תיקשור שלי בלייב בשנת 31.8.2020 אשר בא עם כותר ״התנהלות מתוך המואר״ על מצב המדינה והקושי ששרר באותה שנה נגד הממשלה וביבי בראשה. אני

כל הפוסטים

bottom of page