top of page
חיפוש

"חנוכה לחניכה - הגישה בדרך הרוח" כנס 27.11.2021 - "חיבור למודעות-על"

עודכן: 25 באפר׳ 2022



שלום לכם, "אנו האלוהים" אשר באים בכם מתוך הצורך אשר לכם להכיל חיבור הולם מתוך ההולמות אשר אותה נשמה אשר לכם מבקשת את העל, לקבל.


ואכן תהליך הינו הכוח אשר מחזק אותכם לדעת את המהות אשר אנו מביאים בכם. ואכן התהליך נמשך, ומתוך אותו צורך אשר לכם להכיל ולדעת, אכן אנו מחזקים אותכם בכוח בורא אשר אותו כוח בורא יורד עם תדר.

ומתוך הכך לכם להבין, כי וכאשר הינכם היום מול אותו תהליך חוויתי אשר לכם להכיר את ח נ ו כ ה, שמונה ימי חנוכה, הינה לכם ס מ ל ומהות לשמר את העוצמה אשר אותה איכות זו של השמונה ימים של אותו נס אשר יצרו חיבור ושיווי תדר כל אותם אלו אנושות אשר חברו לאותה אחדות.


ואכן לכם להבין ולדעת כי אין הצורך בשמונה ימים לקבל בכם אחדות וצורך להכיל את אותם אלו ניסים אשר לכם.

ואכן זכרו לדעת כי כל אותם אלו מיידעים אשר אנו מביאים בכם, הינה לתת לכם ניסים ביום יום אשר לכם, אכן ניסים יכירו בכם איכות כאשר ותעריכו מהות של אותם אלו מיידעים.


ועל כן, על מנת והצורך אשר לכם לגלות את הכוח אשר יורד בכם, אכן באה בכם ח נ י כ ו ת בטקס מקודש אשר בו כוח אלוהי בא בכם, כאשר והידע יורד, כאשר ובאה בכם אותה ח נ י כ ה, אכן באה בכם חנוכה אשר באה בכם ל צ מ י ת ו ת. מתוך התהליך אשר בו רצון לכם לקבל מתוך המואר כי מתוך המואר יבוא מואר.


ומתוך אותה חבירה אשר לכם להכיר כי הכוח אשר ניתן לכם הוא כוח ראשוני, כוח הבורא אשר בו להביא בכם את אותו רטט בתוך אותה תודעה ובתוך אותו די, אן, איי. ואכן טקס מקודש חובר בכול תיקשור אשר בו יורד הידע וטוען בכם כוח אלוהי בתודעה.


ומתוך הכך אותו תדר מקודש זה חובר אליכם לצורך ביטויו בהולמות – ביטויו בהולמות יבוא מתוך אותה מחשבה מוארת, מתוך אותו רגש גבוה ומתוך, אכן הצורך של אותו אחד להכיל השליחות ובהולמות.

ועל כן דרך כל אותם אלו מיידעים אשר ירדו, הבאנו בכם חירות, הבאנו בכם מודעות, הבאנו בכם העשרה אשר העשירה אותכם בעוצמת הידע ובשפה אשר הידעמשדר את שפת הבורא.


ואכן מצורך אשר לכם להכיר ולדעת כי באה בכם רׇשׁוּת מקודשת, רׇשׁוּת אשר תאפשר לכם התנהלות מתוך הכרה בכוח אשר נחשפתם לו. ומתוך הכך אותה רׇשׁוּת זו מתהווה ומתנהלת בחדשנות אשר אותם אלו סובבים לכם לא יודעים להכיל.


ומתוך אותה רׇשׁוּת אשר באה בכם סמכות, תביאו בהם את הידע להכיל, ואת הקבלה לבטא, ואת השיווי אשר להם אל אור הידע. אכן שיווי אל אור הידע יבוא מתוך הרצון אשר לכם להעביר התוכנה בשלמות, ללמד את התוכנה בשלמות, להכיר בה ערך באותם אלו אשר מבקשים להכיל ערך. ומתוך הכך אותה רׇשׁוּת זו אשר מתמזגת בחיי היום יום אשר לכם, הינכם מהווים את אותו כוח אשר מנצח אך ורק על ידי אור הידע.


ואכן בחנוכה אתם דולקים שמונה נרות, אתם "תדליקו" במירכאות נר בכול מילה ומילה אשר תאירו על כל אותם אלו אשר רצון להם להכיל. ואכן רצון לכם להוות חבירה ושיווי, דבקו באמת דבקו במהות, דבקו בערך של השליח אשר הבורא טוען בכם ידע.


ואכן "חיבור למודעות-על" הינו ערך לחיים מושלמים אשר בו מהות והשפעה להביא את מהות האור בחיי היום יום אשר לכם. ומתוך הכך כאשר והינכם מ נ צ ח י ם את חייכם דרך הכול אשר בא בכם, הניצוח יְהַוֶּה עוצמה ביניכם את אותו רטט אשר לכם לבקש את העוד מצורך אשר בו, אכן תחברו אך ורק להולמות.


ומתוך הכך כאשר וכלים רבים התקבלו דרך אותם אלו מיידעים, הבנות-על התקבלו באותם מיידעים ומודעות זו עלתה בכם לצורך השירות, ולכן מתוך הכוח הקיים כאשר והכרתם, עליכם להביא את המוסר הרוחני לשרת יומכם. ומתוך אותו חיבור אשר לכם, כאשר ואותו מוסר רוחני מנהל אותכם, הינכם מהווים כל ערך אל הנכון, ומהווים כל השפעה אל ההולמות אשר תבקש, אכן את התוצאה ואת הגילוי ההולם.


ואכן תבינו לדעת, תבינו להכיל, תבינו להכיר את הכוח אשר יורד בכם, ומתוך הכך אותו נר אשר אתם תדליקו דרך כל מילה ומילה אשר יאיר מהות על החוויה, אכן תנהלו זאת דרך אותו מצפן פנימי אשר אותו חוסן רוחני מהווה בכם. אותו מצפן פנימי יכיר לכם את אותו מַצְפּוּן אשר לכם לבטא הולמות. אותו מַצְפּוּן אשר יְהַוֶּה את האמת והנכון, אותו מַצְפּוּן אשר יוכיח לכם כי וכאשר אתם לא דבקים בנאמנות אשר לכם לידע, הידע בוגד בכם.


ועל כן אכן אנו מעבירים בכם ידע, אנו מגינים על הידע, וכאשר קיימת פגימה, אנו מגינים על הידע ואותה פגימה מהווה עכבה.

ומתוך הכך לכם להבין ולדעת כי נר תמיד אתם צריכים לבטא, נר אשר יְהַוֶּה, אכן את האמת ואת הנכון, נר אשר יאיר את הדרך כי מתוך המואר יבוא מואר, ועל כן רצון לכם להכיל והכרה לכם לבטא את הידע עשו זאת דרך ה ה ו ל מ ו ת.


ועל כן בתהליך אשר בו הינכם באים להכיל, באים לקבל, באים מצורך אשר בה קיימת אחדות של "האני" עם העצמי, באה "באני" ובעצמי, אכן תפארה של מהות האור אשר באה בכם. ומתוך הכך כאשר ואותה תפארה של מהות האור אשר משרתת אותכם יש ועליכם, אכן נאה לשבח והודיה על הניצחון אשר לכם לנצח את מהות החיים אשר לכם.


אכן ניצחון לשבח והודיה לבטא ומתוך הכך, אכן תניעו הולמות בחייכם, ומתוך אותה הולמות תבורכו, ומתוך אותה שלמות אשר לכם להכיר את העוד, אכן הגדלתם את הכלי אשר לכם לבקש את העוד, וכאשר הכלי גדל, אכן בא גם הידע לשרת את הכלי אשר אתם.


ומתוך אותה הכרה, הודיה והכלה, שבח לאותם אלו מיידעים אשר אתם נותנים ערך ומהות, "אנו האלוהים", מברכים אותכם לאדוני. תודה.


כל הזכויות שמורות 2021© ללילה ברזסקי


כל הזכויות שמורות 2021© ללילה ברזסקי

222 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שלום וברכות תלמידים וקוראים יקרים 20.3.2024

אתמול בקרה אותי נכדתי יובל,  שאלה אותי על ילדותי בחג הפורים, על תחפושות או חגיגות שלי.... ספרתי לה כי בזמני כילדה לא היה לי מודעות "להתחפש", אלא שלחתי משלוח מנות לחברים מהכיתה, צרפתי לכל אחד מהם ברכה

התכנסות היכרות עם לילה

תלמידים ומנחים יקרים, לאור בקשת תלמידים חדשים אשר מעולם לא זכו לפגוש את לילה, תתקיים התכנסות להיכרות עימה, בשבת 2.3.24 בשעה 19:00. המפגש מיועד רק לתלמידים חדשים אשר לא נכחו במפגש מסוג זה בעבר או בכל א

"התנהלות מתוך המואר"

16.8.2023 אני, לילה, עורכת את היומן הרביעי שלי... ובחיפושים גיליתי תיקשור שלי בלייב בשנת 31.8.2020 אשר בא עם כותר ״התנהלות מתוך המואר״ על מצב המדינה והקושי ששרר באותה שנה נגד הממשלה וביבי בראשה. אני

כל הפוסטים

bottom of page