top of page

ערב טוב לכולם, ערב טוב לאורחים, לחברים הלומדים ואלו שילמדו. אני מאוד – מאוד נרגש ולו יכולתי הייתי מחבק כל אחד ואחד מכם, אתם מאוד – מאוד מרגשים אותי. ולחברי מהמעגל הראשון ערב טוב, אתם פשוט נראים מדהים. ולאה, שלאחרונה נקראת לילה האחת והיחידה, ערב טוב.


אני מוכרח לומר שאני נרגש ומתרגש בצורה בלתי רגילה, ולא משום שאני לא יודע מה לומר אלא משום שאני לא יודע כמה. יש לי כך הרבה דברים לומר לכם שהכול נעלם, פשוט הכול נעלם. אז אם אתם תחשבו שאתם הולכים לשמוע דברים יפים או מעניינים, הדברים יגיעו, הדברים יבואו.


אז בעצם מה המטרה שאנחנו יושבים פה, ומה הם המטרות שאנחנו יושבים פה? אני רואה שתי מטרות אולי חברי יוספו אולי לאה תוסיף, המטרה האחת שלנו היא הביקוש האחדות של כולנו שבעצם האחדות היא מילת המפתח של החיים שלנו, החיים של הפרט, החיים של המשפחה, והחיים שלנו כעם – האחדות. ועצם זה שאנחנו יושבים כולנו פה ונוצרת האחדות בין כולנו, זה ההישג הראשון.


והדבר השני בעצם זה לנסות ולחבר בין אלה שעדיין לא לומדים, למצוא בסיס משותף ללומדים וללא לומדים, לחבר בין המיידעים שמגיעים מהמקומות האחרים לבין החיים שלנו.

אז אני אנסה, נצא יחד לדרך ואני בטוח שבסיום הדברים יהיה לנו בסיס להבנות של הרבה – הרבה דברים, אני יודע שאני לא מחדש, היו דברים מעולם, אני לא מחדש. אני רק יכול לשלב דברים, לאחד דברים ולספר עליהם.


אז אנו יודעים כל כך הרבה דברים, שיש נשמה ונפש ורוח, שיש לנו צד שמאל וצד ימין, שמתם לב שאני צולע קצת על רגל שמאל, בסוף הערב תשאלו אותי מה הסיבה, יש סיבה בריאתית עם משהו יש לו בעיה בצד שמאל.


ומהיכן מגיעים כל הדברים, האלו ומהיכן לילה שלנו, מורידה את המיידעים האלו, ובכן המיידעים יורדים בתקשור. כולנו יודעים מה זה תקשור, כולנו נתקלנו שמענו וראינו ולא מתקשר אחד ולא מתקשרת אחת, יש אלפי מתקשרים ולא בכדי.


יש סיבה שהבריאה רוצה לקרב ולהעביר מה שיותר את סודות הבריאה, את כוחות הבריאה, למה שיותר אנשים כי אנחנו צפויים לתקופה לא קלה, שאולי האנשים בעלי הידע ובעלי ההבנה, הכוחות והכלים הם בעת  הזו יהיו אלו ששיאו בעול.


ואיך לילה שלנו מורידה את המיידעים, ואיך היא התחילה להוריד את המיידעים, בתקשור כפי שאמרתי ומה זה תקשור.


אני אעזוב רגע את לילה ובכמה משפטים נבנה מכנה משותף מה זה תקשור. ובכן המושג תקשור בא מהמילה קשר, היכולת של אדם ליצור קשר עם מלאך או ישות מהבריאה, לשאול שאלות ולקבל תשובות, זה פרושה של המילה תקשור וזה הוא בעצם התקשור.


אבל יש כמה סוגי תקשור. יש סוג של תקשור שאחרי השאלה, התשובה מגיעה לראש של המתקשר. אני יודע שיש פה הרבה מתקשרים, ומי שלא יודע שהוא מתקשר הוא כבר בדרך לתקשור, ובקבוצה של המעגל הראשון יש הרבה אנשים שמתקשרים בקול ואני תכף אסביר את זה, אבל כולם מקבלים את התשובות בתוך ראשם. ובכן הסוג הראשון לקבלת התשובה בתוך הראש, זוהי התשובה.


הסוג השני זה קבלת התשובה ליד, דף נייר עט ומילה אחרי מילה נכתבת ומגיעה התשובה.

הסוג השלישי זה הסוג שהתקשור מתקבל בדיבור. זאת אומרת המתקשר רואה מילה ועוד מילה – ועוד מילה אומר אותה ויוצא הרעיון.


זה שלושת הקבוצות הראשיות של סוגי התקשור. אבל רוב המתקשרים ברגע שהם נותנים את התשובה הם אומרים למטופל או לשואל, לך הביתה זו היא התשובה  ועכשיו עשה עם התשובה הזו מה שאתה רוצה.


אבל אלא שלומדים את המיידעים ומקבלים את ההבנות, את הכוחות והכלים, לא אומרים למטופל לך ועשה את עבודתך אלא אומרים: אנחנו יחד נפתח את האנרגיות, את הכלים והכוח מהבריאה ונכנס למקומות שיש צורך להיכנס הן לכול מי שיש קושי בעניין הפיזי או הרוחני או במעגל החיים שהוא מעגל השפע והפרנסה או במעגל הקשה מעגל מערכות היחסים.


זאת אומרת מי שמתקשר ויש לו ההבנות הכוחות והכלים, יכול גם לסייע למטופל לא רק בעצה אלא להיכנס לכול מקום במהלכי חייו או בגופו ולבצע את הדברים.


ולילה שלנו מי שמורידה עכשיו גם את הכלים, גם את ההבנות וגם את הכוחות, גם היא התחילה בכך שפתאום היא החלה "לשמוע" במירכאות קולות, כאילו פונים אליה – פונים אליה, רוצים לומר לה, ואכן הגיעו תוך כדי תקופה הגיעה אליה היכולת שהיא דיברה מתוך גרונה.


ומה אמרו לה: אמרו לה אנחנו מהבריאה פונים אליך ונותנים בך את היכולת לקבל הבנות, את סודות הבריאה – סודות הבריאה, זאת אומרת אנחנו יצרנו אתכם, אנחנו ניתן לכם את סודות – סודות הבריאה, ולזה נצרף כלים וכוחות ועם כל שלושת הדברים האלו תוכלו לסייע ולעזור לבני האדם.


כמובן מי שמקבל הבנות כאלו הוא המום, וכמובן גם לילה שלנו הייתה המומה. ואם נזכור את השבועות שלפני המפגש הראשון כאשר הייתה בבית, היא הייתה מבוהלת היא הייתה לא בוטחה מי יבוא אלי למקום אי שם מכול קצות הארץ לקבל את המיידעים שאני עדיין לא יודעת מה הם, ואכן הגיע תאריך והתקבצה קבוצה ומאז יורדים הבנות, כלים וכוחות, וזהו בעצם התקשור.


ומה בעצם יש עוד סוג אחד של מתקשרים, זה הסוג שיש בודדים ובודדים בארץ. ומה הוא הסוג הזה אלו המתקשרים המורידים מיידעים, לא תשובות לשאלות אלא מתקשר המוריד מיידע. חבילת מיידע שיש בה הכול, יש בה הבנה, הכוח והכלי. ולילה שלנו היא אחת מהבודדות אולי היחידה אולי לא שמורידה גם את ההבנות ואת הכלים האלה.


ומה בעצם מורידים לנו הבריאה מה הם מורידים לנו את ההבנה על סודות הבריאה.

ובעצם סודות הבריאה הם הכול – הכול – הכול דברים שנמצאים שם נמצאים פה איתנו והשילוב שביניהם.


כל הזכויות שמורות 2011 © ללילה ברזסקי

bottom of page