top of page

"חנוכה לחניכה - הגישה בדרך הרוח"

כנס 27.11.2021 - "חיבור למודעות-על"

הסבר לתיקשור "אנו האלוהים" דרך לילה ברזסקי

אסביר לכם את התיקשור,

חנוכה מחר, חוגגים, שמונה ימי תפארה, נר חנוכה, סופגניות, לביבות, זכר – זכר לנס שקרה.

יש לנו ניסים כל יום על ידי התדרים ועל ידי המודעות שקיבלנו, אנו חווים ניסים ולא צריך לחכות ל שמונה ימי חנוכה כדי להתעורר לניסים שאפשר לבקש.


ולכן לשַׁבֵּח כאשר בא תדר בשעת מפגשים ואתם נטענים בתדר אתם נכנסים לטקס מקודש עם הבורא.

זוכרים מה אמרתי בפתיח, יש לכם עכשיו שיחה עם הבורא, בדיוק כך, זאת המרות של טקס מקודש אשר חובר ל- די, אן, איי, לתודעה, נותן לנו ערכים, נותן לנו את מהות החיים, נותן לנו שליטה ואחריות על החיים שלנו... ולא אדם אחר אשם ואני טלית שכולה תכלת.


לכן הרַשׁוּת הזאת שקיבלנו, רַשׁוּת שהיא מסמיכה אותנו להביא את דבר הבורא, להביא את הידע שקיבלנו להעצים את האחרים, זה צריכה להיות רַשׁוּת מקודשת, זה לא משהו שלמדתם באוניברסיטה. אם אתם לומדים באוניברסיטה או בכול קורס אליו אתם הולכים זה תוצאה של המיידעים. כל מה שאתם לומדים לדוגמה אפילו כאשר זה מתמטיקה או מדע או טכנולוגיה זה תוצר של בן אלוהים אשר הוריד את הידע הראשוני והידע התפתח.


ולכן דבר האלוהים בא בכם, כאשר אתם מביאים אותו בשלמות וקיבלתם סמכות כי קודשתם בטקס הזה שהעביר לכם תדר כאשר אותו תדר ירטוט בכם ותעבירו אותו גם לאחר.

והינה לכם התדר והרטט עובר מתלמיד לתלמיד ונשאר התדר כי לתדר יש מהות. ולכן זה לא חוכמה להעביר חלקים של ידע כאשר זה ללא תדר.


אם אתם רוצים לעזור למישהו, לקדם אותו ולהעביר אותו שינוי ממקום למקום, להביא אותו לגובה שלנו או אפילו גבוה מאיתנו ברמת הרוח, אז תעבירו לו תדר. תזמינו אותו ללמוד, אל תתנו לו פתרונות דרך כל מיני ”קורסים קטנים" שמפרקים את הידע כי אתם פוגמים ויוצרים עכבה.


כאשר תרצו להסביר את הידע, תסבירו, אך אל תעשו מזה עסק כדי להרוויח על מנת להביא איזה שהוא "קורס" להאדרת העצמי.


במפגש שלוש של "חיבור למודעות על -אנו האלוהים" נאמר: אל תאדירו את עצמכם, כי כל מה שקיבלתם, קיבלתם מאיתנו "מאנו האלוהים". ואנו האלוהים מגינים על הידע כמו שנאמר עכשיו, כך שאם אתם לא עושים מתוך ההולמות אז אנחנו – הבריאה עוצרים באותו כלי כאשר הוא משתמש לא נכון.


ולכן צר לי להגיד לכם, אני לא מזהירה אותכם, מה שאני אומרת ירד בתיקשור, אתם מסתנוורים מהידע וזה בסדר מהכוח שנופל ובא בכם, זה בסדר.


הבריאה אמרה תזְהרו – תזְהרו, הכוונה תאירו, תהיו נוכחים, תֲּראו מי אתם ותיראו מה אתם יודעים מה שאחרים לא יודעים. דברו בשפה של הבורא, תזְהרו, תהיו אור, תהיו נוכחים בכול מקום, ואחרי שתלכו תשאירו את הבושם שלכם.

יחד עם זה באותה נשימה אומרים לנו תיזהרו, תיזַהרו לא לפגום ותיזְהרו להביא את האמת ואת הנכון, וכך נשמר את כל הערך הרוחני הזה, אנחנו נזכה וגם הדור הבא שלנו גם יזכה, התלמידים שלנו.


כאשר והערכתם את שקיבלתם, תשבחו, תהללו, איך ניצחתם את היום, איך המַצְפּוּן שלכם נקי להעביר אותו למחרת, כי מחר זה יום חדש, ואני שולט בחיים שלי. לכן אם אין מַצְפּוּן איך יתחיל היום – בלי מצפן. כי המַצְפּוּן שלנו הוא המצפן ללכת אחריו.


ולכן התדר מכוון ואומר לנו ללכת מכאן ולא משם, לדוגמה, לשבת כאן ולא לשבת שם.

לכן המַצְפּוּן הזה הוא ערך והתדרים עוררו בתוכנו את המַצְפּוּן דרך חיבור למודעות-על להביא את האמת , את מה שהנשמה רוצה ולא את מה שהרציו וההיגיון מבקש.


אם אין אחדות בין הרצון והצורך, בין "האני" והעצמי, יש בלבלה. ועל כן יש לשמור על הכללים של כל ידע אשר לומדים, ולא משנה אם למדתם רק תוכנה ראשונה של "חיבור למודעות-על" ופרשתם, זה בסדר, או למדתם גם תוכנה שניה תיישמו גם תוכנה שניה תיישמו על פי הוראות היצרן – היצרן זה הבורא אשר הביא את הידע.


אני – לילה רק צינור להוריד את הידע, ועל כן אל תסתכלו עלי, תסתכלו על החיבור שנעשה לכם דרך כוח בורא, ולכן מתוך המקום הזה תפעלו נכון, תיזְהרו נכון, תיזַהרו כפי שצריך ותפארו את הכוח שניתן לכם ותעצימו אחרים כמה שיותר.


כל הזכויות שמורות 2021© ללילה ברזסקי

bottom of page